Att aldrig ha rökt en cigarett..

d-mode02

..betyder att man är född och uppvuxen i en grotta.

Och att man aldrig kommer att få åka med den tuffa killen i hans ännu tuffare bil. Man är dömd att spendera sitt liv med nördkillen i Iron Maiden-tröja.

2 svar to “Att aldrig ha rökt en cigarett..”

  1. Linnea Says:

    I sooo wich att jag föddes i en grotta fatta vilket cv. Men nej jag har aldrig rökt, och jag har aldrig varit med en kille i iron maiden tröja utan med folk i fotbolls tröjor, värre. men givetvis har du en tuff kompis och en tuff bil så ja good luck.
    hoppas jag inte lätt bitchig för det var inte med avsikt i så fall.
    herregud.

  2. cejeu Says:

    Jag har aldrig rökt en cigarett. Mitt ex föddes nog iförd Iron Maiden-tröja. Han den tuffa är egentligen inte alls tuff, han mest försöker. Och bilen är hans mammas.

    Ibland är det bra att låta bitchig, även om du inte gjorde det här.🙂

Kommentera

